GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Barbielicious Rock Star

2014-01-29 | 19:05:16 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Åh herregud..vissa dagar borde man knappt ens gå ur sängen.
Efter en natt med totalt kass sömn så har denna dag mest bara blivit till ett stressigt virrvarr.
Jag tror jag tryckte ut samma Art Print 6 gånger och alla gånger hamnad det snett åt vänster trots justeringar.
Jag skrev ut en faktura 5 gånger varav en gång råkade jag klippa i den , fråga mig inte varför, och de 4 andra kopiorna bara försvann..puts väck, hittar dom ingenstans.
 
Jag har måttat plagg och motiv fel så avståndet blivit för långt och färgen sprejats snarare än tryckts på tröjorna och ett linne som blev helt perfekt..ja där hade det av nån anledning fastnat en stor bit tejp på ryggen istället så väl i värmepressen smälte tejpen och linnet förstördes.
Hujeda mig.
 
Har kört ett pass yoga nu i hopp om lite harmoni.
 
...men ovan ser ni i alla fall ett testprint på ett linne som blev helt ok.
Känner mig som allt annat än en Barbielicious Rock Star just nu..men linnet gillar jag..och det finns HÄR.
Och glöm inte , fri frakt till midnatt med koden FF22829
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: