GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

all because of youuuuuuuurrrk..

2014-01-31 | 16:56:39 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären!
Hoppas ni har en finfin fredag.
 
Jag har ägnat min åt storstädning av huset. Tog en lunchpaus och mumsade nygräddade minibaguetter som jag stoppade ost i medan de var rykande varma, en cappuciino ill det medan jag satt på köksbänken och tittade ut på snölandskapet.
Fortsatte att städa och lyssnade på förra årets melodifestivallåtar under tiden, ty imorgon är det ju MELLO!!!
 
..men ni vet ibland när man fårhaft kräksjuka har man sedan svårt i kanske flera år efter att äta det sista man åt innan man blev sjuk och tja..kastade upp det..
Förra året när den stora svenska Melodifestivalfinalen gick av stapeln hamnade jag ju på sjukhus av kräksjuka deluxe..och jag inte problem med nån mat från den tiden nu i efterhand konstigt nog..däremot har jag lite kväljningskänslor av t ex Robin Stjernbergs vinnarlåt. Då jag har väldigt diffusa minnesbilder av denna från akutväntrummet....all because of youuuuuuuurrrk...
Nåväl.
 
Efter det var färdigstädat så traskade jag iväg i snön och mötte upp mamma och gick på ett yogapass.
Och under tiden satte världens snöfall igång så när jag kom hem var det bara att skotta.
 
Men nu väntar en dusch, sen kommer darling hem och då ska vi laga god mat och bara ta fredagskväll.
Lovely!
 
..och vad har då Carrie/satcbilden med inlägget att göra?
Nada..förutom att jag gärna hade sett lika chic ut på yogan.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Karin B
2014-01-31 - 17:22:15

Men jag blir galen.....vilket avsnitt är bilden från??!

Svar: det är ju säsong 3 där nånstans i början iaf hon har sin flirt med glam 80´s i sin look, när hon dejtar den bisexuelle och kysser Alanis...men fan nu blir ju jag frustrerad också..kommer inte på exakt vilket avsnitt!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Stinas stil
2014-01-31 - 17:34:49

Åh, låter som en härlig kväll. Får hoppas att alla magsjukekänslor håller sig långt borta i morgon. ;)

Emmlan
2014-02-01 - 09:19:17

Lät som en väldigt bra fredag :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: