GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

vilken lyx att få prata mode hela förmiddagen!

2014-02-25 | 14:14:50 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären.
Hoppas ni mår fint!
Jag haft en underbar tisdag hittills.
 
Morgonen fördrevs med att plocka iodning och "duka fram" kläder, accessoarer, smått och gott inför intervjun kl 10.
Och det kom en jättehärlig, sprudlande och intresserad tjej som pluggar Media i Jönköping och som nu gör sin praktik på tidningen här i Tidaholm.
Det skulle bli ett ganska stort reportage oh det skulle nog publiceras i flera tidningar. I 1,5 timme pratade jag om Avanna, mode, stil, trender, kläder och design.
Underbart samtal, massa frågor, härligt möte!
Vilken lyx att få tillbringa en förmiddag och bara prata om det man brinner för och att någon annan är så intresserad av vad JAG vill säga och vill skriva om det.
 
..och sen hände nåt annat roligt...nu är en resa bokad nämligen.
*cliffhanger*
Kommentera 2 st

Kommentarer
Helén
2014-02-25 - 18:01:33

Åh grattis och grattis! Vad kul för dig. Resa är verkligen den bästa lyxen!

Svar: tack!Ja jag så extra tacksam just nu för att den blir av denna resa. Hoppas verkligen det kan bli så att vi kan resa mer i framtiden än vad vi gjort.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

frida
2014-02-25 - 19:07:42

Åh, vad roligt! Hoppas att vi får läsa intervjun sedan!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: