GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

the perfect Carrie jeans

2014-02-08 | 15:43:02 | Klädfunderingar& Önskeoutfits

 
Jag och mamma tog en snabbtur in på Lindex efter vår förmiddagspromenad.
Och där på en skyltdocka satt "de perfekta jeansen". Så snygga i boyfriendmodell och med lång knappgylf och jag fick genast upp bilden av Carrie från film 1 när hon har garderobsrensning i huvudet och hon har på sig jeans i liknande modell.
Tyvärr fanns jeansen bara kvar i större storlekar och itne i min..så gick in på Lindex hemsida..och även där slut..i alla storlekar. Skit!
Fan de ser perfekta ut och nu har jag lite shoppingsorg i hjärtat..
 
..får försöka trösta mig med att kläder jag får visioner om och drömoutfitbilder i skallen av..oftast ändå bara krasas väl i provrummet och plaggen inte alls sitter bra på mig..
 
..suck.
Kommentera 6 st

Kommentarer
Ida
2014-02-08 - 19:29:20

Tror att det finns sådana jeans på lager157:)

Svar: tack för tipset, kollade in shoppen och fanns liknande..men gillade varken hur de satt på modellen eller sömmarna fram på låren.kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Cindy
2014-02-08 - 22:59:02

Åhhh såna skulle jag med vilja ha snyggt!

Carro
2014-02-09 - 14:12:04

Andra bloggare frågar ju om någon läsare har ett par liggandes eller kan köpa o skicka.. testa du med? :)

Svar: Är ju så svårt med storlekar tycker jag har nästan aldrig samma storlek på jeans beroende på märke modell etc måste provas.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

A
2014-02-09 - 18:54:10

De fastnade jag för också direkt när jag såg de på nätet. Provade ett par, men tyvärr var "slitningen" bak väldigt konstig. En stor vit fläck mitt på rumpan liksom. Såg ut som en babianröv! :D
Synd, för de är verkligen skitsnygga i övrigt. Lite stora i storlek är de nog också.

A
2014-02-09 - 19:01:48

Hittade liknande på Gina Tricot. Ett litet tips kanske. :)
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/klader/jeans/ccollection-cclothes-cjeans-p1.html#product_661805520

Svar: va gullig du är =)
provade dock dessa i fredags men de satt inte bra på mig alls.
Men jeans är alltid besvärligt för mig..kraftiga och korta ben är inte många jeansmodeller som sys till.
:/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anonym
2014-02-09 - 19:11:40

Hej, vilken fin blogg du har. Skulle bli jätteglad om du ville kika in min och lämna en kommentar! Kram! makeupandbeauty.bloggo.nu


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: