GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sunday Selfie & Sunday Shopping

2014-02-16 | 22:06:18 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Ja jag har bott i den där tröjan hela helgen men det stoppade mig inte från att ha på mig min "Carrie"tröja även idag och det tillsammans med min "Carrie"kjol, lite extra smink på det glåmiga fejset och håret kammades igenom.
En tripp till Skövde blev det för mig och min karl, mamma skulle med ett tåg till Stockholm så vi skjutsade henne men åkte tidigare och shoppade och fikade tillsammans alla tre.
Mysig eftermiddag med två av de människor jag älskar och litar på mest♥
 
Och så ett litet..nej stort tjoho-tjohej-hurra! Jag hittade ett par av de där jeansen på Lindex i Skövde och de satt perfekt! Så bidde ett köp! Happy!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Grimgoth
2014-02-17 - 12:01:58

Snygg som vanligt! ;)

Svar: åh tackar tackar herr grimgoth =)hoppas du har en finfin torsdag!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: