GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

SJP Shoes

2014-02-04 | 14:52:16 | shopping, provrummet & cravings

 
Jag surfade runt lite på nätet imorses och ramlade över nyheten att SJP - Sarah Jessica Parker ska släppa en helt egen skokollektion tillsammans med Nordstrom.
Och ojoj..det var så mycket fint skogodis att mitt skohjärta genast intog maxpuls och jag vill bara packa ner fluffiga puffiga klänningar, en liten jeansjacka och fly till New York eller LA bums..
 
Titta här vilka små bitar av himlen som kan sitta på ens fot snart..
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sanna Andersson
2014-02-04 - 16:12:14

väldigt söta skor !
Dock inga som passar mig om min stil tyvärr…men supersöta på andra =)

Jess
2014-02-04 - 17:56:26

Söta skor! Jag har faktiskt ett par från hennes märke Bitten som fanns för ett gäng år sedan, ett par svarta kilklackar med nitar på remmarna framme över tårna. Använder de aldrig men är ändå ett av de finaste par skor jag äger, haha :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: