GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Resa bokad!

2014-02-25 | 21:21:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
Mina fina svärföräldrar kom förbi idag.
Ni som följer bloggen vet ju att jag nämnt att jag och min karl funderat på en resa nu i vår för att fira dels hans 40årdag och dels våra 10 år tillsammans..och jag har bett om tips och vi har velat mellan slapp solsemester eller lite mer storstadsweekend..
I alla fall så kom då svärföräldrarna förbi idag och nu är resa bokad -  vi blir bjudna på en vecka i maj i AlcudíaMallorca och vi ska åka med just mina svärföräldrar♥
Så himla himla snällt att bli bjudna så här och jag längtar nåt otroligt.
 
Jag var ju på Mallorca i somras med min älskade mamma, en underbar vecka i Portal Nous och jag blev lite kär i den ön.
 
I Alcudía ska jag passa på att gå på marknad och kanske kan vi hoppa på bussen en dag för en tripp in till Palma.
Åh så härligt det ska bli och jag längtar!
Sol, värme, sandstrand, tapas, sangria, palmer,  kärlek.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Cindy
2014-02-25 - 23:23:23

Härligt att resa bort :) mallis är härligt! Skulle vilja resa bort jag med speciellt nu efter min storebrors plötsliga dödsfall. Men får bli till sommaren.

Svar: Beklagar verkligen sorgen Cindy. Sänder kramar och tankar med vinden till dig <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Anna J
2014-02-26 - 20:54:51

Va härligt med resa. Mallorca är verkligen en mysig ö. Jag var där för en herrans massa år sen och gillade verkligen ö, finns så mycket där för alla olika typer av intressen - shopping, party, sol och bad, lugn och ro, natur, sport med mera.

Skickar också en tanke till Cindy, som kommenterat, beklagar sorgen.

Malin
2014-02-27 - 21:33:11

Mallorca är verkligen såå fint! Kan tipsa om att åka till Puerto de Sóller, otroligt mysig liten by med gott om restauranger vid vattnet! Förutom Palma och allt däromkring såklart :)

Svar: tack för tipsen!Längtar verkligen!
såg ju bara lite av Mallis förra året så ska bli kul att åka tillbaka och tänker vara lite mer "aktiv" denna resa än att bara ligga o sola haha =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: