GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Mellobuffe !

2014-02-15 | 20:13:37 | Egocentrerat&Vardagligt



Så där då var det dukat för mello och jag inväntar Karin som slutar jobbet ungefär samtidigt som Nour och Anders säger Välkomna. 
Hoppas på nån bra låt ikväll.. Kommer inte ihåg en enda från de två första delfinalerna. 

Mår för övrigt lite bättre i magen nu inte riktigt lika ont och kunde ställa mig och laga försenad Allahjärtansdag-middag till mig och min karl.. Som jag för övrigt haft en väldans skön lördag med , suttit och spelat Diablo på Ps3:an ❤️
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2014-02-16 - 18:07:11

Mmm, vad gott med vindruvor! :)

Carro
2014-02-16 - 19:22:52

yum! Där vill jag också sitta å mumsa!
För det bästa är ju att blanda godis o chips t.ex... har man ätit salt blir man sugen på sött, å tvärtom. :P

Svar: ja men precis!Är likadan! Skulle aldrig bara kunna det ena eller det andra en helgkväll.
Precis som när jag ätit en pizza t ex så vill jag ha nåt sött efter.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: