GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Love & Pain

2014-02-14 | 21:09:30 | Egocentrerat&Vardagligt



Stefan kom hem vid sextiden med rosor och paket till mig ❤️
Dock möttes han av sin flickvän - mig, liggandes i soffan kvidandes av magont . 
Var ute och gick långpromenad med mamma i eftermiddags när det började och aj så ont jag haft. 
När jag skulle resa mig från soffan och sätta de fina rosorna i vatten fick jag så ont att jag vek mig dubbel och sen gick ner på huk. 

Skulle ha lagat god fredagsmat till min karl lite allahjärtansdagspecial så där.. Nu fick han åka och hämta pizza istället . 

Mår bättre nu men känner mig slö och svag. 

Men väldigt älskad ❤️
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anna J
2014-02-14 - 22:03:39

Men du då. :-( Hoppas värken har släppt nu och att du fick en fin och trevlig kväll med din sambo. Ser ut att vara väldigt vackra rosor. Kram!

Hanna
2014-02-15 - 06:22:01

Hoppas att du mår bättre idag.


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: