GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

cover girl

2014-02-27 | 12:24:20 | Modebloggerskan , Mode & Modestuff

 
 
Idag pryder min nuna och min "butik" framsidan av VästGötaBladet och det är två sidor ine i tidningen med bilder och vad jag tror och tycker om stil och trender, efter intervjun som skedde här hemma i tisdags.
Vi pratade ju om så mycket mer än vad som står i tidningen men tyckte det blev en jättebra sammanfattning och bra komprimerat.
Är ju alltid lite nervöst det där hur en del saker man sagt väl blir i tryck..ibland har de ju verkligen lyckats förvränga ens ord men inte denna gång.
Så känner mig nöjd.
 
Och imorses kl 07.16 fick jag sms från min bästa vän karin med bild på tidningen och att hon är stolt över mig♥
Kommentera 3 st

Kommentarer
Annster
2014-02-27 - 13:56:51

Åh, vad roligt :)

Grimgoth
2014-02-27 - 13:59:15

Fan va coolt och framför allt kul för dig!

Svar: Tack Herr Grimgoth stor söndagskram till dig!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

frida
2014-02-27 - 14:09:18

Du förtjänar all uppmärksamhet i världen! Vad roligt!!

Svar: Tack så mycket Frida <3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: