GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Carrie, Diana, Marilyn och Coco

2014-02-16 | 11:27:49 | Outfits och Garderoben

 
I helgen har jag bott i min "Carrie"tröja från min egna shop.
En 100% ekologisk 100% superskön collegetröja med ett print med "Carrie Bradshaws hemadress" i New York samt ett Carriecitat.
Love it!
Och min sambo har även han berömt den när han kom hem häromdagen och jag hade på mig tröjan
"Oj, har du gjort denna? Snyyyggg!"
 
Bloggerskan och fashionistan Linn Herbertsson har varit på Spa i helgen och tydligen myst runt i sin likadana tröja fast "Marilynvarianten"♥
 
Finns även en Coco Chanel/Paris tröja samt en Prinsessan Diana/Londontröja.
 
 
 
Kommentera 8 st

Kommentarer
Natta
2014-02-16 - 12:18:52

Vilka snygga! Vill ha! :D

Sandra
2014-02-16 - 15:49:53

De är så himla fina! Just nu tillåter inte plånboken shopping, men drömma går ju alltid :)

Hanna
2014-02-16 - 17:47:23

Åh så snygga!

Fröken H
2014-02-16 - 17:57:57

De är verkligen jättesnygga! Paris och Coco Chanel ligger mig varmt om hjärtat så det är min favorit :)

Sanna Andersson
2014-02-16 - 21:02:25

herregud vilken snygg !!
New York och LA är mina favorittröjor av dem ovan…och dom hade jag gärna köpt om jag hade haft råd och inte satt köpstopp för mig själv.
Jag går på flytande föda i 3 veckor som sjukvården satt mig på och förhoppningsvis så går jag ner några av de kilon jag behöver bli av med och då ska jag inte köpa kläder under tiden. Får hoppas att de finns kvar när jag är klar och lite smalare =)

Svar: Oj det låter jobbigt med bara flytande. Vilken kämpe du är!Visste inte och har inte upplevt/sett att du hade en gnutta "övervikt" att ebhöva bli av med.
kramar till dig snygging!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Scottish moments
2014-02-16 - 23:34:47

Alltså de är ju supersnygga!! Å jag som är på jakt efter en collegetröja! Måste kollas in närmare. Excited!

Svar: hoppas du hittar några =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna Andersson
2014-02-22 - 10:25:13

tack kära du ! ja nu har det snart gått två veckor av tre så jag kämpar på =) det funkar bättre än vad jag trodde att bara äta tre soppor och dricka vatten om dagarna så det känns bra =)

jo jag har väldigt mycket jag behöver bli av med som jag har fått av min sköldkörtelsjukdom tyvärr, gick upp 30 kilo av den och nu får jag inte mer hjälp av sjukvården att fixa några av de biverkningar jag har fått förrän jag har gått ner i vikt och fått ett lägre bmi så det är bara att kämpa på =)

Svar: massa kram till dig idag sötis!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Sanna Andersson
2014-03-02 - 20:05:14

tack kära kära du <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: