GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

baggy day

2014-02-20 | 18:08:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jahopp, idag ser jag ut så här. Matchar bästa collegetröjan ( ja jag verkar bo i den men den är ju så skööööön..) tillsammans med baggyjeans.. Eller baggy kanske är fel , det är ett par jeans som blivit jäkligt förstora så de sitter mest nerhasade på skinkorna som värsta Ronny & Raggegällivarehänget..men de duger gott att ha när man står och trycker nere i källaren och får tryckfärg på händerna när man rengör maskinerna och snabbt vill torka av sig lite.
 
Näe nu ska jag se vad som finns att äta , är hungrig samtidigt som magen min "ballade ur" igen när jag tog promenaden till Posten med dagens orderskörd.
Kommentera 2 st

Kommentarer
Anonym
2014-02-20 - 18:31:19

Du är så fin! Och ser ut att vara så glad och må bra :). Du har skrivit en del om att du gått ner i vikt och börjat träna mer, men hur har du gått tillväga liksom?

Svar: Tacktack!Ja förutom magen just nu mår jag bra.
Jag försöker att inte skriva så mycket om vikt längre..vart för mycket fokus på det första åren i denna blogg.
Men jag har bara senaste året lagt om en del kostvanor och ändrat beteenden.
Jag tog hjälp av en kaloriräknar-app och har på så vis lärt mig var mina viktfällor låg.
Jag utesluter ingenting. Äter pizza, pasta, mackor, godis, bakverk osv men har mer koll helt enkelt och fått ett avslappnat förhållningssätt till mat.
När väder och hälsa tillåter så försöker jag ta joggingturer ute 3 gånger i veckan 20-30 minuter och så några rejäla långpromenader.
Men på det stora hela så är det klassikern kalorier in/ut.
That´s it.
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Emmlan
2014-02-21 - 09:08:12

Snygg och cool outfit! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: