GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Animal heart

2014-02-06 | 21:44:00 | Egocentrerat&Vardagligt



En liten "selfie" tagen på sedvanligt vis inne i badrummet . Älskar mina accessoarer idag - alla från www.avanna.se , ring, armband och mobilskal. 
Efter bilden togs kröp jag ner i ett varmt härligt bubbelbad och lyssnade på Nina Perssons nya skiva Animal Heart, och jag gillar den massor . En perfekt bubbelbadsplatta. 
 
Förresten angående bilden.. Senaste tiden när hag snabbt kollar på bilder av mig själv så tycker jag att jag blivit så himla lik min mamma❤️ 
Hon är ju den vackraste jag vet så om jag äntligen börjat likna henne är jag jätteglad . 
 
Och nu sitter jag i soffan med vanilj/caramel tea  invirad i en ny gosig pläd som mina svärföräldrar var här med idag och gav i present. 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Kim - Mamma till 2
2014-02-07 - 00:43:56

Snygg tröja!!

Sofia
2014-02-07 - 11:21:57

Fin du är Anna och sicken snygg tröja. Ha en fin helg! Kram Sofia


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: