GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

About a certain skirt

2014-02-07 | 11:53:00 | Egocentrerat&Vardagligt




Åh ni anar inte min kjollycka just nu! 
Ända sedan vi flyttade in i huset för två år sedan så har denna kjol varit borta och jag befarade att jag råkat slänga den i flytten . 
Jag har letat och letat och jag har saknat och sörjt.. För tja vissa plagg betyder ju lite mer. 
Den må ha inhandlats på rea för flera år sedan på Lindex så det är ingen dyrgrip eller fancysnancy sak så sett, men jag älskar den. 
 
Så fick jag bara för mig att riva ur allt ur skåpet med sängkläder härom kvällen och längst ner längst in , invirad i en gardin (?) låg kjolen! 
Kommentera 1 st

Kommentarer
A
2014-02-08 - 14:02:24

Vilken lycka!
Förra (eller förrförra) året fick jag en hög med väskor som jag trodde jag slängt. Skinnväskor!
De hade legat i förrådet hos min fd man i 13-14 år!!!! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: