GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Middle earth

2014-12-28 | 00:04:44 | Egocentrerat&Vardagligt



Så var 4 dagars julledighet över, imorgon väntas det jobb igen, likaså måndag och tisdag med innan några dagars ledigt till. 
Jag passade på att städa ut och bort julen idag, bort med granar, kulor, stjärnor, stakar och pynt.
Tycker allt sånt bara känns tråkigt, dammigt och ledset när julidagarna är över och känns bra att ha rensat bort när ett nytt år ska ta sin början. 

Får förresten se om det blir nån årskrönika här i år.. Börjar tröttna på att resumera år som mest känts smärtsamma pch jobbiga. 
Å andra sidan kan man ju också påminnas om att det hänt ljuvligheter också. Vilket alltid är viktigt att komma ihåg. 

Nepp nu ska jag ställa klockan så den ringer imorrn bitti. 
Och känna tacksamhet över fyra sköna dagar som spenderats mest med min Stefan och även med min mamma . 
Jag har fått fantastiskt fina julklappar, jag har myst i mitt hus, ätit snuskiga mängder godis, gått vackra långa vinterpromenader i frostigt vit natur med landskap som sett ut som hämtat från Sagan om Ringen. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-12-29 - 01:50:42

Ser ut som att du haft en underbar jul :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: