GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

hello monday

2014-12-08 | 11:12:17 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni fått en bra start på veckan och haft en skön helg.
 
Jag sitter just nu i ummet ni ser på bilderna och grejar dels lite i Photoshop, dels svarar på lite mail om teckningsbeställningar och dels spånar jag på denna månads modekrönika till tidningen.
Allt medan jag lyssnar på julmusik, sörplar kaffe, snörvlar och njuter av utsikten av granen som jag klädde i fredags.
 
I helgen har jag dels jobbat - hela söndagen och en del av lördagen. Träffat mamma och mostern emn också försökt kurera min flunsa/förkylning. Mår bättre varannan dag och sämre varannan. Idag är det sämre igen.
 
Har även kommit in i ett "målarhumör" och påbörjat några tavlor.
En ska hänga här i rummet.
 
Veckans planer är dels 3-4 jobbpass och på söndag så åker jag upp till Stockholm med mamma. Lite hotellfrukost, storstadspuls, lite juleshopping och en träff med en av mina närmsta käraste vänner står på schemat där innan jag tar tåget hem igen. En liten paus i vardagen och lite roligt att se fram emot så där.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-12-09 - 03:30:02

Låter som en bra veckoplanering :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: