GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Gott nytt År!

2014-12-31 | 17:39:24 | Outfits och Garderoben




I år firar jag och Stefan in nyåret för oss själva. Ja katterna med såklart. 
Men bara för att vi ska sitta hemma vill jag ju ändå klä upp mig och inviger min nya tyllklänning ifrån Monki. 

Nu ska jag strax börja med nyårssupén ..


Förrätt : Toast Avanna (rostat bröd med jox) 
Huvudrätt:  Filet du Stefan , potati de waffles , sauce de Gato Negro (billig fläskfilé färdig rödvinssås , fryst räfflad potatis) 
Efterrätt: Mousse a chocolate (chokladpudding)

Gott Nytt År på er !
❤️
Kommentera 2 st

Kommentarer
Ling-Ling
2014-12-31 - 19:45:40

Vad fin du är, jättefin klänning (gillar tyll) :) Och tjusig meny ;)
Gott nytt år!
Kram

Anonym
2015-01-01 - 01:49:32

Gott nytt år!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: