GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Dear Santa..again..

2014-12-19 | 17:08:09 | Hus/Renovering/Inredning

 
För nån vecka sedan listade jag ju min personliga önskelista som ni kan se HÄR.
 
Vår lite mer gemensamma önskelista vi gett föräldrarna så är det mer heminredning som önskas.
Påbörjan till nya stolar i nya matsalen. Lite nya sängkläder, en stor kandelaber och gärna en ny rumsmatta.
Hmm när man ser önskelistan kan man ju tro att jag bor i ett sådan där krispigt jättevitt hem...
Bra bas med neutrala toner men jag kan inte leva utan färg! (läs rosa).
Kommentera 2 st

Kommentarer
Annster
2014-12-20 - 04:23:45

Så mycket fint :)

Anna J
2014-12-20 - 08:45:50

Vilka härliga mattor! Skulle behöva en ny matta hos mig så de måste jag kolla upp så tack för tipset. Hoppas du har en fin helg!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: