GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ugly but tasty

2014-08-29 | 19:04:37 | Egocentrerat&Vardagligt



Igår så var jag tillbaka på jobbet efter två veckors sjuka/sjukskrivning. 
Och jag blev tröttare än jag trodde och jo det kon lite flashbacks från senast när jag var där.. Blodsmaken i munnen och de extrema smärtorna. 
Men jag klarade av det och jag tror ju egentligen att just jobb är en bra medicin om man är så pass arbetsför att man kan jobba. 
Att känna sig behövd, nyttig, få fokusera på nåt helt annat, det sociala etc. Det gör bara gott. 

Men blev som sagt trött så var skönt med ledig dag idag innan jag åter ska jobba imorrn igen. 

Och idag har jag bakat ganska fula men ack så smarriga chokladcupcakes. 

Har även hunnit med lite fredagsstädning och lite shopping på stan med mamma. 

Nu blir det plockmat , film och godis med katterna och Stefan . 
Kommentera 2 st

Kommentarer
J
2014-08-29 - 21:31:44

Läst din blogg superlänge. Du verkar ha det så mysigt! Hoppas på en kry höst för dig.

Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma
2014-08-30 - 12:18:49

Skönt att vara tillbaka på jobbet!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: