GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Tankar , tvivel , tack, tisdag

2014-08-19 | 21:43:07 | Egocentrerat&Vardagligt



Hej på er blogosfären , en liten uppdatering från mig. 
Jag försöker verkligen bara vila just nu. Tillåta mig bara vara. 
Jag marathonkollar Vampire Diaries , dricker te, äter mammas underbara hembakade nougatrutor som hon bakade bara för min skull medan jag låg på sjukhuset, jag tecknar lite när ork och lust finns och jag gosar med mina tre pälsklingar. 
Får små panikattacker och bakslag, gråter en del. Tyvärr. 

Idag kom mina svärföräldrar förbi med kakor och blommor och höll mig sällskap en stund. Så snällt. 
Och mamma har varit en klippa. 

Utöver detta med lungembolin så är det fortfarande bara en enda röra och ångest gällande den härvan jag nämnt hela sommaren mellan mig och de företag som är inblandade vad gäller tryckutrustningen o det jag använde när jag hade webshop. Allt är så smutsigt och jag förstår inte hur folk kan bete sig så här , så fult så lågt. 
Och jag är så trött. 

Jag hoppas verkligen att det jan börja blåsa lite positiva vindar snart för min familj och mig. 
.. Samtidigt är jag så otroligt tacksam för det jag verkligen har. 
Kommentera 3 st

Kommentarer
Ida Nielsen
2014-08-19 - 22:29:21

Jag förstår vad du menar Anna. Jag har också ett antal orosknutar jag burit på ett bra tag som jag verkligen hoppas löser sig. Alltid är det nåt, det är bara att hänga med... Krya på dig igen <3

Jessica
2014-08-20 - 10:21:31

Krya på dig, hoppas det kommer kännas bättre snart! <3

Anna
2014-08-20 - 22:32:43

Fy fasen alltså! Känner med dig så himla mycket! Vet du, jag är inte religiös men ändå ber jag varje kväll för de jag tycker om. Ikväll ska jag be för dig och de positiva vindarna!
Kram


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: