GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Stödstrumpor oh so hot!

2014-08-26 | 22:33:48 | Egocentrerat&Vardagligt



Lite saker jag gillar lite extra just nu.. Ny spegelbricka och ljuslyktor, väldoftande ljus, luktärter och mina älskade tuschpennor . 

Återigen en lite labil dag. Känner mig ledsen och orolig då och då, lugnare ibland. 
Nåväl .

Hade en fin eftermiddag med mamma, vi gick och köpte höstblommor till våra trädgårdar, tog en utomhusfika då det var riktigt skönt i solen tittade fram. Vi strosade och pratade. 

Jag har tecknat en massa, bra härligt kreativt flow och kund blev nöjd med sin beställning på en teckning så katjiiing! 

Nepp nu ska jag fortsätta kvällssurfa lite bland kedjornas hemsidor.. Shoppingsuget är stort just nu! 


Hm tråkigt intetsägande inlägg detta känner jag.. Men är inte så mycket roligare än så här just nu. 
Det mest spännande som hänt idag är typ att lista ut hur min nya stödstrumpa ska sitta som jag tydligen ska ha på mig för att underlätta blodcirkulationen i lina numer blodproppsbenägna ben. 
Fick ringa in ankel och vadmått till sjukhuset förra veckan.. Men känns som de borde bett om längdmått också på mina korta ben..menmen.. Lårhögt är ju hett i höst. 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Molly P
2014-08-27 - 11:32:57

Kämpa på, Anna!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: