GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hot sunday they say

2014-08-03 | 22:45:29 | Egocentrerat&Vardagligt



God söndagskväll på er blogosfären .

Just nu i denna stund verkar många ha en rejäl dos söndagsångest då det vankas semesterslut.. Och det är väl en positiv grej med att ha jobbat heja sommaren - att just slippa den dör ångesten. 
Att man missat massa soltimmar och värmetoppar är en annan ångest.. Haha 

Idag lyckades jag missa både åskoväder som jag älskar samt att det tydligen varit jättejättevarmt ute som pustande och klagande kunder kommit in och berättat för mig medan jag suttit i kassan och småhuttrat.. Iklädd fleecejacka. 

Nåväl, nu ska jag hoppa i säng , är bra trött i kropp och knopp efter helgens 20 jobbtimmar. 
Imorgon tänker jag ta lite sovmorgon och sen förhoppningsvis komma ut på en morgonjogg . Frukost i trädgården , fixa med lite illustrationsbeställningar och sen jobbar jag eftermiddag/ kvällspass. 


Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: