GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

gold bag crush

2014-08-28 | 13:42:33 | shopping, provrummet & cravings

 
 
Väska, Lindex 349 kr, bild: Lindex Shop Online
 
Igår när jag och Karin var inne på Lindex visade hon mig den här väskan..och ja jag blev allt lite kär.
En bagcrush..
Och nu funderar jag starkt på att faktiskt ge mig själv en present efter allt jag gått igenom det senaste.
 
Kommer nog satsa på enklare tidlös kappa som vinterjacka i år..och då skulle en stor guldväska vara perfekta accessoaren som pricken över i:et.
 
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Hanna - Träning och min vardag som trebarnsmamma
2014-08-28 - 15:15:07

Klart du ska unna dig väskan!

Anna J
2014-08-28 - 19:31:09

Såklart du ska köpa dig den läckra väskan. Iväg med dig! :-)

Hoppas du känner att det går åt rätt håll för dig, även om man har sina dalar. Fortsätt ta hand om dig. Stor kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: