GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Trefika hos mig

2014-04-02 | 15:31:39 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Så här såg dagens "trefika" ut. En liten mysig stund på dagen tycker jag, en paus mitt på dagen med nåt litet sött och lite prat om hur dagen hittills varit tillsammans med min karl.
 
Undrar om jag skulle kunna muta min mamma på nåt sätt nån dag att få henne baka hennes fantastiskt smarriga nougatrutor, eller i alla fall få henne att baka tillsammans med mig och visa hur man gör dom.
 
Just bakning är nåt jag vill lära mig mer , hålla på mer med. Även matlagning. Kunna laga fler och godare såser, laga goda grytor och vara en sån där till slut som kanske alltid har vissa ingredienser hemma och bara " kunna slänga ihop" nåt med.
En kaka, en paj eller kanske nån matig fantastisk sallad.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: