GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

lyx med nostalgifeelings

2014-04-13 | 17:05:33 | Egocentrerat&Vardagligt

 
 
 
Blev lite bloggpaus här under helgen. Tiden och energin har gått åt till annat sedan fredagseftermiddagen.
 
Igår hittade jag i allafall de nya Lokasmakerna i affären och i fredags fick jag ett nytt härligt nummer av Damernas Värld i lådan.
Damernas Värld är en tidning som jag växt upp med då det var den modetidning som mamma prenumererade på när jag var liten. Så det är lite lyx i  magazineform som ligger mig varmt om hjärtat och Damernas är en av anledningarna som just fått mig så pass mode/kläd/designintresserad som jag är.
 
Damernas och Elle är mina favorittidningar. Även Styleby har blivit en favorit även om det ibland är lite för mycket märkeshysteri och dyrt i den tidningen. Men den är snygg och kan ge inspiration!
 
Idag startade jag och Stefan vår söndag med härlig frukost, ugnsbakade varma baguetter med massa pålägg och kaffe.
Långpromenad med mamma har det blivit och sedan lite Diablo II-spelande .
Nu ska vi laga hambugare och strips.
 
Hoppas ni alla haft en skön helg!
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annster
2014-04-13 - 23:48:14

Härligt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: