GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Here today...gone tomorrow..

2014-04-29 | 14:29:45 | Avanna konst/design/foto

 
 
En vy från min lilla butik/fabrik/tryckeri/webshoplager nere i källaren.
 
En vecka sedan jag gick ut med att Avanna som Webshop snart läggs ned.
Ni är ganska många som verkar vilja passa på att handla en sista gång och det värmer jättemycket.
 
Även om jag nu nästan helt och fullt landat mentalt i beslutet så känner jag mig ändå inte riktigt "färdig"..det ploppar fortfarande upp hela tiden en massa tryck i skallen att "det och det vill jag testprinta" och "åh en sådan skulle vara snyggt på linne!".."hmm kanske skulle man testa.."
 
Jag har kvar min tryckutrustning cirka en månad till så jag börjar känna mig lite hmm stressad över att få ur mig allt det jag vill testa.
Och nu när det vankas Mallorcaresa och packande så vill jag givetvis mest packa ner Avanna-linnen.
..vilket min egna garderob egentligen ekar ganska tomt på då jag varit dålig på att ta till mig själv från min egna design utan sett till att sälja först och främt.
Så nu blir det dessutom nästan lite väl mycket beslutsångest med vad jag ska passa på att fylla min egna garderob med.
 
 
Ja jisses.
 
Men vill ni passa på att shoppa Avannagrejer, gör det NU.
Here Today..Gone tomorrow..
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2014-04-29 - 20:45:04

Ser själv mycket fram emot min order. Fick mail idag om att beställningen är påväg! :)

A
2014-04-29 - 20:55:56

Åh! Jag har också fått mail om att min Carrie-tröja är på väg. Lycka!!!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: