GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Hattigt

2014-04-03 | 19:36:43 | Outfits och Garderoben




Så här har jag sett ut idag när jag dels följde med kära svägerskan till Timmersdala för däckbyte på hennes och brorsans bil och sen åkte vi in till Skövde för lunch och shopping. 

Har bestämt mig för att bära mer hatt.. Och jag kände mig utklädd till en början " här går jag och min hatt " men fram mot eftermiddagen hade jag vant mig och trivdes riktigt bra! 

Så kanske blir fler hattar i garderoben framöver. 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Annie
2014-04-03 - 19:46:33

Du passar ju jättebra i hatt! Fler hattar framöver :)

Annie
2014-04-03 - 19:46:33

Du passar ju jättebra i hatt! Fler hattar framöver :)

Svar: Åh tack!
ja jag är sugen på att köpa några fler hattar framöver =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Johanna
2014-04-03 - 21:01:27

Jag älskar hattar! Kände mig också ovan i början men är hur bekväm som helst nu och får ofta komplimanger!

Svar: ja jag tror nog det kan bli hattens år för mig i år..haha =)Du är skitsnygg!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Mia
2014-04-04 - 10:30:33

Du är skitsnygg! Som vanligt :)
Kram Mia

Svar: åh tack Mia! Det värmer att höra!kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: