GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Happy & Satisfied is the new skinny

2014-04-16 | 14:16:58 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Jag startade min onsdag med en joggingrunda..eller allra först fick jag torka bort blåbärsfläckar i hela huset ty sambon måste ha trampat på ett när han åt frukost jättetidigt imorses innan hans jobb och sen gått runt på nedervåningen, upp i trappen, ner igen osv. Haha!
 
Medan jag joggade så tänkte jag på alla dessa träningsfloskler och citat som dyker upp i bloggar och på isntagram osv.
"Strong is the new skinny" bland annat.
Nu har jag aldrig fattat det där riktigt..Skinny is the new skinny har jag aldrig sett och de som ofta lägger upp det där med strong är ju oftast skinny i alla fall.
Och fine by me.
 
Jag tränar dock itne särskilt mycket styrka eller muskeltonande och nån skinny person kommer jag nog aldrig riktigt bli heller.
Så för mig får det bli Happy&Satisfied is the new skinny.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Linnéa
2014-04-16 - 18:58:45

Du är så otroligt vacker, smart och driftig så det är inte klokt - är man inte perfekt då så cet inte jag <3


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: