GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Broken toes

2014-04-27 | 20:20:32 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Underbart och fantastiskt väder idag, Som sommar. Blev frukost ute på altanen, en promenad i linne och premiär för öppna skor/sandaler för i år.
Sen några timmar i solstol där jag myntade mitt egna uttryck:
" man vet att man sover när man vaknar av sitt eget snark".
 
Hade en bokad barnfotografering kl 16.00 och kl 15.01 tyckte jag tydligen att det var en bra idé att bryta en tå eller två..
Suck.
Vet inte ens hur det gick till.
Jag satt i soffan, reste mig och drämde i tårna i soffbordets ena ben..som stod en meter bort så det var ju en bedrift i sig av mig med mina korta ben att ta det steget..
Suck.
 
Älskade mamma kom i ett huj på sin cykel, efter att jag skickat ett snyftande sms, med gasbinda och smärtstillande salva, lindade sin ömkliga dotters tår och på med foppatofflor så jag kom iväg till fotograferingen i alla fall med Stefans hjälp.
 
Suck igen.
Som om jag inte hade det nog med jobbigheter just nu.
Och 6 dagar kvar till Mallorca.
Och bäsa skosäsongen väntar runt hörnet ..och jag som var i sådan bra löparform.
 
Nåväl.
 
Lets eat pizza.
 
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fröken H
2014-04-27 - 22:48:28

Aj! Hoppas på snabb bättring!

Annster
2014-04-28 - 02:11:53

Attans!
Hoppas det läker så snart som möjligt :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: