GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

working 9-5..and some more la la la

2013-09-23 | 19:28:28 | Egocentrerat&Vardagligt

En bild från min butik/verkstad/fabrik på lite av min webshops sortiment...så mycket snyggt...love it♥
Linnena, väskorna,smyckena, tshirten, väskorna hittar ni givetvis på www.avanna.se , enlligt mig webbens bästa shop, haha ♥
 
Jag har jobbat mestadelen av dagen, tryckt och packat och postat ordrar, designat lite nya motiv, bland annat "Fashion Week" som ni ser ovan som finns både som "sleeveless tee" , tshirt , collegetröja och tygkasse. Ni hittar dom och många fler snyggingar bland nyheterna.
Inventerat litegranna och strukturerat upp allt vad som måste göras denna vecka.
Och jag har även hunnit med två sköna promenader i friska höstluften.
En på nästan 6 km med min karl och en på 8,5 km med mamma.
 
Så nu ska jag mumsa goda ciabattamackor med parmaskinka, brie och tomat, kolla lite på "Halvåtta hos mig", innan jag fortsätter med lite jobb.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-09-23 - 21:06:45

Heja dig! :) Känns som att det går bra just nu med showen :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: