GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

varning för ras

2013-09-12 | 22:21:02 | Egocentrerat&Vardagligt

Collegetröja från Avanna, HÄR, Jeans från Lindex , skor från Din Sko.
 
Sådär har jag sett ut idag..bland annat..men ni vet,  "it is that time of the month" och allt känns mest bara fel, korvigt, flötigt, stickigt, trångt, för slappt, för varmt, för kallt osv. Så tror jag bytt om 5 gånger idag.
Men skorna har varit desamma hela tiden och Gosh! Jag älskar dom! Perfekta vardagsboots, bara att dra på, med lagom klackhöjd och oj så bekväma! Kostade 299 kr på Din Sko och jag är så glad och tacksam över att min karl ville ge dom till mig i present förra veckan ♥
Längtar till imorrn kväll då vi ska på bio och ut och äta, bara vi två. Jag är visst lite extra kärlekskrank just nu.
 
Men nu är han på jobbet så jag har, som varje varannantorsdag när han jobbar just kväll, städat och torkat golven  till tonerna av Winnerbäck , så det är rent inför helgen . Även hunnit med ett svettigt pass på motionscykeln och lite styrkeövningar, en skön dusch efter det och sen parkerade jag arslet i soffan med en god och efterlängtad hämtsallad, gott bröd, ett glas vin och 3 avsnitt Sex and the City.
 
Nu funderar jag på att krypa ned i sängen med en bok.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: