GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

time for this weeks to-do:s

2013-09-16 | 10:13:57 | Egocentrerat&Vardagligt

 
haha , ja man kanske skulle trycka denna thsirt och lägga upp på shoppen? Gjorde den mest för inlägget.
 
Så var det måndag igen då och ny vecka. Skall sätta mig med en kopp strax och kalendern och strukturera upp allt som ska göras denna vecka. Har en hel del som jag måste planera och få iordning inför Konsthelgen 28-29 september och min utställning till exempel..Infoblad om mig, nya visitkort, välja ut vilka tavlor och foton som ska vara med, kontakta tryckerier och lite annat.
Sen ska ju givetvis ordrar tryckas, tillverkas, packas och postas från shoppen.
Marknadsföring, mail, bokföring, kundtjänst och annat smått och gott.
Ja den här veckan fylls nog snabbt den med och vips är det säkert helg igen.
 
Har ni några roliga planer för denna vecka?
 
Kommentera 5 st

Kommentarer
Fröken H
2013-09-16 - 11:05:42

Åh, låter som en härlig vecka :) Skulle gärna ha en som på t-shirten ;) Har inget spännande inplanerat den här veckan, men det lär nog gå ganska fort ändå med kvällsjobb och bröllopsplanering :)

Fotograf Julia Jonsson
2013-09-16 - 15:26:44

Jag gillar trycket! Det var annorlunda :)

Svar: kul! och haha du kanske borde bära just ett sådant tryck, du som stressar och flänger och far så mycket Julia, du kanske behöver påminna dig om att äta lite choklad och bara njuta ibland också ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fotograf Julia Jonsson
2013-09-16 - 18:48:43

Haha! Det kanske är så.. ;)

Anna J
2013-09-16 - 21:24:02

Kul text! Och bra tips på viktiga saker att göra. :-)

Min vecka består av jobb i veckan, ledig och än så länge oplanerad helg samt efterlängtat fika på torsdag med en av mina bästa vänner. Plus att jag ska rensa ur en garderob på onsdag när jag slutar tidigt. En vanlig vecka i mitt liv typ. :-)

anna
2013-09-16 - 21:39:55

men vilket bra tryck ;) gillar den!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: