GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

this weeks to do:s

2013-09-09 | 10:52:56 | Egocentrerat&Vardagligt

fashion sketches by me
 
Ny vecka och måndag. Har redan hunnit svara på en del mail, skickat offert på fotobeställning, lite pappersjobb.
Förutom sköta webshoppen med att printa/packa/posta beställningar denna vecka så ska jag
 
♥ skriva ny krönika till lokaltidningen
♥ på möte med ansvarig inför "Konstnatta" och kolla på utställningslokalen
♥ strukturera upp vad jag faktiskt ska ha med under just konstnattahelgen och börja trycka upp detta:
julkort/affischer/kökshanddukar/tygkassar samt måla en och anna tavla till tror jag och även välja ut foton att hänga, göra iordning portfolio, infoblad och visitkort.
♥ trycka några specialbeställda tshirts åt kund.
 
Hur ser er vecka ut?
Kommentera 1 st

Kommentarer
Emilia Norström
2013-10-16 - 16:31:23

Superfina! Vad kul att jag hittade din blogg, jag är också illustratör/designer. Såg att du säljer tygkassar med tryck, jag har länge varit sugen på att göra det, har du något tips om något bra ställe att trycka på, eller gör du det själv? Kolla gärna in min blogg också om du vill. :)

Svar: tack! och vad roligt att du hittat till mig, alltid roligt med "kollegor" =)Jag trycker allting själv då jag har eget tryckeri, så maila gärna för offert på [email protected]

kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: