GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

PR and busy tuesday

2013-09-24 | 10:39:00 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej på er blogosfären! Hoppas ni har en finfin förmiddag!
Jag ägnar min åt att sitta och göra massa reklammaterial, dels till shoppen och dels inför helgen och utställningen/konstnatta.
Infomaterial och reklam kring mina verksamheter och vad jag sysslar med.
- shoppen
- fotograferandet
- grafisk formgivning/annons/layout/logodesign
- konsten och illustrerandet
- skrivandet
 
I eftermiddag ska jag gå till biblioteket och lämna in ett konstverk till samlingsutställning för alla oss som medverakr under konstnatta.
Däremellan ska jag hinna trycka och packa ordrar.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Annie
2013-09-24 - 19:04:20

Oh måste ha den där collegetröjan med vingarna! Älskar mitt wingslinne, men det är lite kallt nu...

Svar: ja visst är den fin..och och hoodien är så skön varm och mjuk!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: