GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

me on the cover..

2013-09-30 | 22:05:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Så lustigt..gick in på min egna blogg för att korrläsa förra inlägget på eventuella stavfel..Så såg jag reklamen som alltid är mellan inläggen..och där var  ju JAG!
Hade nästan glömt bort detta.
För 3-4 år sen hörde förlaget som gav ut Emma Granholms böcker , av sig och sa att författaren sett fotot på mig här på min blogg och att jag såg ut exakt så som hon hade tänkt sig sin huvudkaraktär i boken och frågade om hon fick köpa fotot och ha som omslag till boken.
 
Kanske mitt första och enda omslag någonsin..men inte illa att en bloggpublicerad, självtagen egobild tagen kan bli bokomslag så där tycker jag.
Eller vad säger ni?
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
LINNEA
2013-09-30 - 22:15:14

Så det VAR du! Jag såg den boken för nåt år sedan och tyckte att det var vääldigt likt dig! :p

Towis
2013-10-01 - 20:49:41

Men åh så fina mobilskal du fixat :)

Fröken H
2013-10-01 - 21:52:33

Det är så kul när man blir påmind om saker man glömt bort eller ser sitt eget ansikte på oväntade ställen :) En trevlig överraskning med andra ord ;)

[Sarah]
2013-10-02 - 16:06:46

coolt !!!

Svar: tack babe =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: