GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Ja för en doft av sommarens sista dagar...

2013-09-08 | 14:30:37 | Egocentrerat&Vardagligt

Foto med pålagda illustrationer: made by me
 
Vilken härlig sommarhelg det varit och är så här i september!
Fast även om det är lika varmt som i juni, varför känns det på något sätt för avklätt och hmm "naket" att gå runt i öppna sandaletter nu?
 
Känner mig lite vemodig och ängslig och rastlös denna helg och vet inte riktigt varför. ett kryp i kroppen jag inte riktigt blir av med.
 
Men blandad pw och löprunda 8.5 km på berget med mamma, följt av en solariestund och sedan löptur hem igen hjälpte för stunden.
Nu är frågan om jag ska ta fram den där canvasduken på 1x1m och bara  börja kladda med färger.
Den där stora utställningen och "konstnatta" närmar sig trots allt med stormsteg.
 
Men först: Jordgubbste!
Kommentera 3 st

Kommentarer
Modejuvel
2013-09-08 - 14:55:53

Vilken härlig bild! Jag hade motsatt problem igår, ett par stövlar och svart klänning när det är så fint väder ute? Blev något annat, det gäller ju att passa på. :) Kram

M
2013-09-08 - 15:28:03

Låter som en väldigt bra dag! :)

Angelique
2013-09-10 - 11:12:48

Magisk bild! :)

Svar: tack så hemskt mycket! kram
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: