GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I take pictures, photographic pictures.

2013-09-15 | 13:58:36 | Foto/Fotografering

 
Jag kommer börja satsa än mer på fotograferandet igen i mitt företag vid sidan av webshoppen.
För det är fotandet jag brinner för och har så varit sedan 1994 och första gången jag klev in i ett mörkrum och hade första lektionen på högstadiet i analogt fotograferande.
 
Men det är svårt att slå sig fram, bloggvärlden fullkomligt kokar av skitduktiga fotografer och det finns även ett par duktiga redan här i Tidaholm där jag bor.
Men man får hoppas att inte alla vill fotograferas av samma fotograf och i alla fall kämpa för att visa att det finns marknad och utrymme för fler fotografer. Man kan ju inte ge upp utan att försöka.
 
Av dom som jag har fotograferat har jag alltid fått höra att det varit en rolig erfarenhet, att de kunnat slappna av framför kameran och känt sig naturliga under fotograferingen.
Jag älskar att plåta utomhus och jag vurmar för att få till skarpa bilder, gärna med mycket färg och fånga ögonblick. Jag brinner absolut lite extra för att plåta lite mer "vågat" och "fashion" än traditionella uppradade porträtt men samtidigt älskar jag att försöka fånga den ljuva, mjuka kärleken mellan t ex en mamma och sin baby. I slutändan är det ändock DU som blir fotograferad som ska styra vad du vill ha för bilder och jag ska försöka som fotograf att fånga och föreviga det.
Jag ser gärna att fler ska våga boka "egoporträtt" utan att känna sig dumma för att de vill ha snygga bilder på sig själva.
 
För att kicka igång min "nystart" som fotograf så har jag ett erbjudande för porträttfotografering 1-2 personer.
Endast 500 kronor för 30-45 minuters fotografering och 10 redigerade bilder på mail eller skiva. Ordinarie pris: 800 kr.
Erbjudandet gäller ju främst i Tidaholm men självklart plåtar jag gärna utanför också.
Bara viss resekostnad som tillkommer i såfall.
 
Boka eller maila för mer info till [email protected] eller spana in och hör av dig på min företagssida på Facebook: https://www.facebook.com/FotografAnnaLarsson
Kommentera 1 st

Kommentarer
Hanna Karlsson
2013-09-15 - 19:42:49

Vad kul! Hoppas att det kommer gå bra för dig.

Svar: tack hanna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: