GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

I´m flying without wings

2013-09-05 | 22:22:00 | Egocentrerat&Vardagligt

Ojoj vilken produktiv dag!
Jag har printat och packat ordrar och postat dessa, jag har varit på Calypzo och fyllt på lite plagg, jag har svabbat golven och dammtorkat, jag har testtryckt en del nya motiv. Betalat räkningar och yes - baksuget jag kände imorses höll i sig och när min karl kom hem från jobbet lagom till "trekaffet" så fann det både nybakad äppelkaka och chokladmuffins med chokomintsmak!
De fick tummen upp av både honom och mamma som var här på en hmm "halvfemkaffe".
Och nu ikväll så var det dags för ännu en photoshoot med bästa Josefine.
Jag har ju pratat hela veckan nu om mina visioner med krispiga bilder i bjärkträdsmiljö..och ja en 30minuters cykeltur har jag hunnit med också ja då jag cyklade runt för att hitta perfekta björkdungar att plåta vid..men alla jag hittade omgärdades av elstängsel..
Men när Jossan hämtade upp mig i bil så körde vi tills vi hittade en perfekt location  med både björkar, ruckel, stenar, sandgropar, träväggar, barrväxter..och en och annan älgfluga.
 
Här får ni en första bild från photoshooten och på bilden synes då ett av dagens testtryck " Wings" på ekolgisk collegetröja..som blev så fin så fin..och finns att köpa HÄR!
 
 
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: