GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

friday so far

2013-09-20 | 16:45:14 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej och god fredagseftermiddag på er blogosfären!
Här är det fullt upp med fredagsbestyr. Började dagen med nåt så lyxigt som frukostbuffé med min älskade Karin på café, sen hem och jobba några timmar samt börja med städning. Kom lite kundbesök - alltid roligt med nya Tidaholmare som upptäckt en och vill handla och går härifrån med rosa shoppingbags
 
Obligatoriska sköna fredagspromenaden uppe på berget med mamma har hunntis med och helghandling tillsammans med min bättre hälft.
Chokladcupcakes med frosting som ser ut som bajs har bakats, det har städats färdig och fläskytterfilé har lagts i marinad inför fredagsmiddagen ikväll.
 
Nu ska jag packa klart ett gäng Avannaordrar och bege mig till posten.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: