GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

fabulous feelings after fabulous fashionshoot

2013-09-07 | 16:54:03 | Foto/Fotografering

 
Foto: Jag
Modell: Josefine Johansson (@imsofriday på instagram)
Lookbook och promobilder för min webshop www.avanna.se
 
Ååhh är så nöjd med fotograferingen i torsdags, så tror ni kommer få stå ut med många bilder/inlägg från denna.
 
På bilderna så är följande produkter från www.avanna.se
 
Jag fotar som alltid med min Canon Eos 50D och denna gång plåtade jag med mitt EF 50mm 1:1.8 som jag bestämt mig för att börja använda mer...brukar alltsom oftast plåta med mitt 60mm macro usm.
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fröken H
2013-09-07 - 19:36:16

Ska bli kul att se fler bilder då dessa blev väldigt bra! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: