GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

den lilla tanten sa hej idag igen

2013-09-19 | 19:33:42 | Foto/Fotografering

foto:jag
 
Idag kom den där lilla tanten inom mig fram igen..den där som växte fram under sommaren som helt plötsligt fyndade små kaffekoppar på second hand och började med elvakaffe..och trekaffe och köpte hem småkakor..
Idag fick min inneboende tant för sig att det helt hux flux skulle bli trevligt med en duk på köksbordet.
Jag som annars hatar dukar.
Så jag gick ner i tvättstugan för att se om min något mer duk-älskande ömma moder faktiskt stuckit till mig nån vit duk av nåt slag.
Och jag hittade ett vitt tyg som jag trodde var en duk..men som jag upptäckte när jag inte fick till det riktigt först med kanterna , var en gardinlängd..men skitsamma..Nu får det vara en duk.
Och ok, något skrynklig sådan för så mycket tant har jag itne blivit än att jag ställer mig och stryker.
 
..men det blev himlans och väldans mycket trevligare i köket idag. Och trekaffet med en cupcake var ljuvligt.
Kommentera 4 st

Kommentarer
Lisa Radojewska
2013-09-19 - 20:48:24

Åh vad gulligt det ser ut!

Fröken H
2013-09-19 - 21:08:25

Mysigt! Och det bor allt en tant i mig med ;)

Svar: vi borde alla bejaka vår inre tant haha =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Daniella 🌙
2013-09-19 - 22:09:45

Kopparna ♥♥

Svar: =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Wysteriia
2013-09-22 - 20:42:04

Sååå fina koppar! :D


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: