GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

crisp & beautiful

2013-09-07 | 11:55:01 | Foto/Fotografering

Foto: Jag
Modell: Josefine Johansson (@imsofriday på instagram)
Lookbook och promobilder för min webshop www.avanna.se
 
Ännu en bild från torsdagens photoshooot och denna bild blev verkligen så som jag ville. Ljus, krispig, ljuv, naturromantisk.
Och alltså hur vacker är inte Jossan?
Ojoj.
 
Önskar jag kunde få fylla varje dag med sådana här mode och porträttplåtningar.
 
Förresten får ni hemskt gärna följa mina företagssidor på Facebook.
Jag har ju en ren för bara webshoppen www.avanna.sehttps://www.facebook.com/avannawebshop
 
Men Avanna som företag är ju allt jag gör vilket är
- Fotograf
- Illustratör
- Konstnär
- Grafisk formgivning & layout , t ex logo och annonsdesign
 
och den sidan får ni gärna följa på  https://www.facebook.com/FotografAnnaLarsson
 
Kommentera 1 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2013-09-07 - 15:29:30

Jättefin bild Anna!

Svar: tack så hemskt mycket julia! Hoppas du har en fin helg!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: