GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

come fly with me

2013-09-09 | 17:01:37 | Foto/Fotografering

Foto: Jag
Modell: Josefine Johansson (@imsofriday på instagram)
Lookbook och promobilder för min webshop www.avanna.se
Utrustning: Canon Eos 50D och EF 50mm 1:1.8
 
 
Den här underbara ekologiska tröjan med vingar på ryggen har blivit riktigt omtyckt och populär sedan jag la upp den i torsdags på shoppen.
Och den är verkligen jättefin! Säkerligen har de fina bilderna med Jossan hjälpt till att sälja den.
Och för mig är det dubbel glädje att dels kunna fotografera och styra upp en modeplåtning så här och dels då att det är MINA designs som jag plåtar.
 
Tröjan finns att köpa HÄR!
Kommentera 2 st

Kommentarer
Fotograf Julia Jonsson
2013-09-09 - 20:10:51

Den är skitsnygg Anna!

Nina - Glamourmamman
2013-09-09 - 21:53:48

Sååå fin!! Heja dig :-)

Kram Nina

Svar: tack Nina! massa kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: