GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

bland björkar och blad

2013-09-01 | 20:10:00 | Foto/Fotografering

 
 
 
Det har blivit mycket promenerande idag. Först en 40minuterspromenad på förmiddagen med Stefan. Sedan en 90minuterspromenad med mamma och nu ikväll blev det ytterligare en promenix med min karl..men då fick Canonen följa med. Rekade en photoshootlocation inför en modeplåtning jag vill göra där jag ser björkstammar, stubbar och stenar framför mig. Lite kornigt och krispigt i känslan. Tror det kan bli riktigt bra.
Ovan ser ni några bilder från kvällens promenix.
Fan, borde göra mer sånt här..som jag gjorde för 7 år sen när jag köpte min gamla Canon Eos 400D..bara gå ut på promenader och cykelturer och ha kameran med mig och plåta plåta plåta.
Kommentera 3 st

Kommentarer
Fröken H
2013-09-01 - 20:53:47

Riktigt bra bilder! Ser fram emot att se resultatet från photoshooten när den är gjord :)

Svar: TAck vännen! det betyder massa när nån gillar mina bilder!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Hanna Karlsson
2013-09-01 - 21:05:46

Det ska bli kul att se resultatet sen! :-)

Svar: ja jag hoppas det blir så bra som jag tänker mig det =)kram Hanna!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Jess
2013-09-01 - 22:10:07

Björkskog är så fint!

Svar: indeed it is =)kram!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: