GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

ur kaos kommer ordning sägs det...

2013-10-24 | 19:02:56 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hot stuff from www.avanna.se
 
Ett snabbt hej från en väldigt tråkig bloggare. Hej.
Att det ska vara så svårt vissa dagar att få till några blogginlägg. Men tja idag har det gått i ett med att trycka och packa och posta webshopordrar, åka och hämta leveranser som inte ville komma hem till dörren, plocka ihop nya grejer till affären som säljer delar av Avannas sortiment, kundtjänsttelefon, mail och annat..vissa dagar är det kämpigare än andra att vara ensam i företaget. Eller stressigare kanske är mer rätt ord än kämpigt.
 
..sen hjälper jag ju inte mig själv att komma på den (icke) så briljanta idén att nu mot kvällen totalt göra om i min butik/verkstad..då jag ska ha butiksöppet/öpper hus imorgon igen..
Nu är det ett enda stort kaos här och jag vet inte ens var jag ska börja nånstans för att ens börja få iordning.
Tur att bästeKarin kommer hit snart med mat...behöver en liten bästispaus.
Kommentera 0 st

Kommentarer

Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: