GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Sköna söndag

2013-10-27 | 15:00:57 | Egocentrerat&Vardagligt

...nytt nummer av Damernas värld, lite nybryggt java, choklad och vackra iphoneskalet från www.avanna.se sätter guldkant på denna söndag...
 
Ahh vilken skön söndag.
Dels för att det känns extra lyxigt att bara fått en "extra" timme när klockan ställdes tillbaka inatt.
Och dessutom en söndag utan några som helst planer eller måsten.
Bara tomta runt och mysa här hemma.
Började dagen med en liten promenad med Stefan. Sen kom mamma förbi på en kopp kaffe.
La mig efter det i soffan och kollade in reprisen av "Så mycket bättre". Hade inga direkt förväntningar på detta års deltagare men blev positivt överraskad över hur bra det blev, så ser verkligen fram emot resterande program. Älskar det programmet!
 
Spelat lite PS3spel med Stefan, gosat med kanterna, läst tidningar..ja bara njuter av ledig dag.
Och näe för första gången på länge känner jag ingen söndagsångest, som kommit nästan varje söndag sedan skolåldern..
Men det är en rolig vecka som väntar känns det som.
Nu när jag gjort iodning och möblerat om nere i källaren i mitt tryckeri/fabrik/arbetsplats känns det lite som en nytändning och roligare att "gå till" jobbet..ja jag fick nästan "julöppet"känslor i fredags när jag hade Öppet Hus.
 
På tisdag ska jag och mamma åka till Ullared.
På torsdag kommer min moster ner från värmland och ska hjälpa mig tapetsera lilletoan så vi äntligen får iordning den.
På fredag åker jag och min karl till Göteborg, det vankas hotellnatt, god mat, shopping, storsstadspuls och Winnerbäckkonsert!
 
 
Kommentera 4 st

Kommentarer
Jenny
2013-10-27 - 18:26:09

Jag tyckte också "Så mycket bättre" var riktigt bra, ska bli spännande och se om nästa avsnitt är lika bra.

Svar: tror det kan bli grymma avsnitt, en bra mix av artister och lite känsla av att man inte riktigt vet vad man har att vänta sig =)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Fröken H
2013-10-27 - 20:37:50

Förstår att du inte har söndagsångest med så mycket kul att se fram emot nästa vecka! :)

Anna J
2013-10-27 - 21:58:18

Vilken rolig vecka du har framför dig. Jag ser också fram emot nästa vecka även om jag faktiskt ska upp redan klockan 5 imorgon bitti (är dock inget trött än så det är ingen ide att lägga sig än). Ha det så trevligt med allt du ska göra till veckan. Kram!

Svar: hoppas du kom upp i tid och att du ändå fått lite sömn vännen =)och att veckan är lika härlig som du såg fram emot!
kramar!
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Kim - Mamma till 2
2013-10-30 - 23:51:47

Så mycket bättre är så mysigt! :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: