GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

my letter is A , what´s yours?

2013-10-31 | 20:58:05 | Avanna konst/design/foto

 
Två snygga och helt ekolgiska collegetröjor med tryck från min webshop och klädmärke www.avanna.se
 
Den med A tänkte jag ha på mig imorgon när vi åker till Göteborg imorgon och med en vippig kjol till tror jag.
 
Just den collegetröjan med bokstav kan du beställa med vilken bokstav du vill på så att den passar just Dig!
Här hittar du den --> http://avanna.se/klader/langarmat/favourite-letter-eco-college/
 
Och nu är det bara timmar kvar med fri frakt - pas på att utnyttja det vettja.
Kod: BLOGG2931
 
Även sista timmarna med TODAYKAMPANJEN
Kommentera 1 st

Kommentarer
Anna J
2013-11-01 - 08:07:20

Collegetröjan med bokstavstryck är verkligen snygg. Ha nu så himla kul i Göteborg. Ser fram emot en liten reserapport i bloggen sen. Kram!


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: