GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

60kronorsfynd värd guld

2013-10-16 | 21:34:51 | Outfits och Garderoben

 
Ja här är dagens superdupermegafynd! En jättefin klänning för endast 60 kronor.
Tidaholms torghandel när den är som bäst.
Jag har en  blommig klänning från Lindex i ungefär samma modell som jag köpte för flera år sen som är en favorit i garderoben och som alltid passar när allt annt känns fel - jag bär den flera gånger i månaden året om..och jag har tänkt tanken det senaste " vad gör jag när den klänningen ger upp?"..Nu har jag en härlig randig syster till den♥
Kommentera 2 st

Kommentarer
Sofia - Lever drömmen i LA
2013-10-17 - 08:10:54

men åh vad snygg, vilket fynd!

Fröken H
2013-10-17 - 09:22:57

Riktigt snygg! När den andra börjar ge upp tycker jag att du ska göra om den eller laga den så att du kan fortsätta bära den ett tag till :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: