GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

Utkast till ett brev

2013-11-02 | 15:27:23 | Egocentrerat&Vardagligt

Nya egentryckta Lasselinnet åkte på igår tillsammans med massa kedjor runt halsen och hög hästsvans.
 
Hej på er blogosfären!
Nu är vi hemma igen efter vår lilla 24timmarsutflykt till Göteborg.
Vi har ätit god mat fikat, shoppat..ja jag blev bortskämd av min älskad Stefan♥ och fick en jacka utöver själva resan, hotellet och så Winnerbäckbiljetten i för tidig födelsedagspresent.
Och Lasse Lasse bästa Lasse.
Den nya plattan har inte riktigt greppat tag om mig när jag lyssnat..men igår växte varje låt till oanade höjder.
Magiskt och dynamiskt.
Denna gång hade jag sittplats och ganska långt från scen..men det gjorde mig ingenting. Jag satt där och njöt. Någon kamera hade jag inte heller med mig , måste vara första Winnerbäckkonserten utan..men nu fokuserade jag enbart på konserten, musiken, låtarna, framförandet, orden, tonerna, scenshowen....och åh.
Underbart.
 
Förutom jackan så shoppade jag en vit stickad tröja, en svart kjol, ett par vanliga leggins, en  randig basjumper och en svart klänning.
Har ju gått ner en del i vikt i år och var skönt att köpa lite nytt och fräscht i rätt storlek..även om jag plockade med mig "fel och gamla" storlekar först till provrummen.
 
Nu ska jag göra iodning en liten godisskål, en kopp te och ta mig ett bubbelbad med nya Styleby.
Lördagslyx!
Kommentera 6 st

Kommentarer
Nina - Glamourmamman
2013-11-02 - 18:51:43

Fin du är!

Åh, vad härligt det hade varit att få uppleva Lasse i Gbg!!

Kram & trevlig kväll

Villa Freja
2013-11-02 - 19:19:32

Åh, det låter mysigt. Ha en trevlig kväll.

s p i n d e l t j e j e n
2013-11-02 - 19:33:02

Snyggo :)

Svar: Dito babe ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Mimmi
2013-11-02 - 20:34:23

Nämen var har han handen....? :)

Svar: hmm precis där den ska vara.. ;)
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Banana
2013-11-02 - 22:01:43

Hjälp vad snygg du är!! Och ung, du ser ju ut som en 20-åring.

Svar: haha men tack..får tacka instagramfilter för lite föryngring/försköning kanske haha =)<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

Annie
2013-11-03 - 17:27:04

Så himla fint Lasselinne! Både du och han är guld :)

Svar: men åh tack Annie, va gullig du är!<3
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: