GARDEROBSGRUBBEL & BYRÅBEKYMMER -

mistletoe and wine

2013-11-26 | 12:57:34 | Egocentrerat&Vardagligt

 
Hej blogosfären! Hoppas ni har en fin tisdag!
 
Idag sitter jag och skissar på en "julkollektion". Ekologiska mysiga collegetröjor med lite juliga motiv.
Samt förbereder lite inför julhandeln.
Både på shoppen och inför kommande julöppet här i min "butik".
På fredag går väl lite startskottet för julhandelns öppetdagar för min butik här hemma och då är det även 1 år sedan jag hade "butiksöppet" för första gången. Och det var så mysigt förra året i december när jag hae butiksöppet och folk kom och handlade julklappar, jag spelade julmusik, stod och tryckte ordrar, slog in beställningar, bjöd på kaffe och pepparkakor och hade tänt ljus med juledofter.
 
Så förutom skissandet så så röjer jag nere i min fabrik/verkstad/tryckeri/butik och gör fint, städar och ska väl adventspynta lite så det är extra mysigt på fredag när jag har öppet.
 
På bilden ser ni lite av "butiken" och sortimentet.
Tror jag ska investera i fler skyltdockor och torsos.
Snyggt både till butiken och till foton.
Kommentera 1 st

Kommentarer
Cyber- life with autism and art
2013-11-27 - 15:04:25

Plagget med skorna gillade jag. Synd att jag inte har så mycket pengar, köpte kläder som var rea på h&m idag. :)


Namn:


Mejl: (endast för mig)


URL/Bloggadress:


Kommentar: